WarHammer könyvek magyarul

Warhammer Könyvek

2018. október 28. 12:19 - Wariáció

Nos, üdvözlök mindenkit! Wariáció vagyok, Warhammer 40k mániás. Kicsit olyan ez most mint valami AA gyűlés bemutatkozó része. Nem túl régen csöppentem bele ebbe az egészbe, de el kell mondanom hogy az elején azt sem tudtam ki, kivel van. Van amit még most sem teljesen értek, de ezt elegánsan engedjük el. 

Amikor elkezdtem magam beleásni ebbe az egészbe, sokat kerestem magyar leírásokat, podcast-eket, bármit amit elértem. A kommentek olvasása közben esett le, nincs igazából olyan, nem is tudom minek nevezzem, aki a magyarul kiadott Warhammer könyvekkel foglalkozik. Tudom-tudom, vannak páran akik a lore-t próbálják bemutatni, és így újabb érdeklődőket, fan-okat találni... de mintha kicsit kimaradnának a magyarul megjelenő könyvek. 

A tervem az, hogy a Tuan kiadó által kiadott könyveket ismertessem picit, spoileresen is akár, egy személyes véleményt elmondani, hogy melyik kötet erősebb, melyik gyengébb. Momentán 25 könyv + 1 képregény pihen a polcomon, ezeket szeretném bemutatni. Természetesen ahogy a sorozatok bővülnek, úgy írok én is róluk. 

A blogot még csinosítani fogom, de inkább a Halálgárda dísztelensége jön be. ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://warhammerkonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr5014328273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása